Friday, 21 November 2014

20/11/2014 - Kita kembali lagi, ayuh berbicara semula bersama. Kita ni takda lah bagus mana agamanya. Tapi doa2kan lah kita ni sentiasa berusaha untuk menjadi yang terbaik buat agama, bangsa dan negara. 19/11/2014 kita ada minta sesuatu daripada daripada Allah yang mana menjadi kan sesuatu yang kita sayang, sebagai pertukaran sebab nya hanya satu. Perasaan kecewa, putus asa dan sedih terhadap "mangsa" pertukaran dan tak kuat nak harungi tiap dugaan sendirian. Kita akui memang ada rasa cemburu, tapi cemburu tu bukan yang negatif, tapi lebih kepada cemburu tanda kita terlalu sayang dan takut kehilangan. Okaylah, cemburu itu memakan diri. Tapi saya nk jawapan macam mana nak hilangkan rasa cemburu yang memakan diri tu. Dah lah, ngantuk.. nanti lah sambung kalau saya ingat ye.. assalamualaikum.. selamat malam..

No comments:

Post a Comment