Monday 21 July 2014

14 julai 2014

assalamualaikum semua,, sedar tak sedar, aku dah pon bertukar tempat kerja. Walaubagaimanapun, masih lagi dalam bidang aku, iaitu undang2. hahaha. Sekarang aku bekerja di firma guaman di usj 3. Best lah jugak, cuma biasalah, tempat cina. solat kena pandai2 bawa diri. Aku harap, aku dapat belajar betul2 masa kerja kat sini. Aku harap mereka semua dapat terima aku sebagai office mate mereka. Baru start kerja hari isnin, aku sudah diajak join dinner hari jumaat tu. n aku dapat lucky draw food steamer. alhamdulillah rezeki aku. ni jap nak cakap aku dapat tahu mh17 ni, aku terkejut bila dapat tahu, yang mangsa satu keluarga meninggal dalam nahas tu adalah sepupu kepada pensyarah kesayangan aku, puan kartikA. Aku rasa down, nak tercabut jantung bila dapat tahu itu keluarga pensyarah aku. aku yang takde kaitan pon boleh rasa macamtu, apatah lagi puan kartika dan keluarga dia. simpati sangat2. tapi be strong puan. Ketentuan Allah itu adalah yang terbaik. we love u puan.

No comments:

Post a Comment