Thursday 22 May 2014

MAY 23

Harini macam bosan sebab kerja tak banyak. Well, my lawyer tak masuk, jadi aku pon xde la banyak kerja nya. Then suddenly i dapat call daripada big boss which is En Shuhaimi. Dia minta aku transfer kerja ke Peneng untuk tempoh sebulan percubaan. Katanya tempat tinggal semua dia sediakan. Cuma transport xdak lah. Lepastu, katanya lagi, dia ingat nak belikan insurans untuk aku. Itu je lah katanya. Haih kalau lah dia sudi nak jodohkan aku dengan anak dia tu. Alangkah seronoknya lahaii. Pergh aku ni dah start nak perasan. Never lah Huda. it will not happen weyh. Stop dreaming. Peneng tu Centre Firma Suhaimi, Yahya & Co. En Suhaimi ni nampak macam baik, tapi boleh ke aku bekerja dengan orang-orang peneng kat sana? mampu ke aku tahan telinga? Betul ke kata2 kakak2 kat sini pasal environment kat sana? Mampu ke aku bertahan walaupun untuk tempoh hanya sebulan? Haa macam mana?

No comments:

Post a Comment