Friday, 3 January 2014

sayang berpada-pada. buat baik, agak-agak lah der.

huaaaaaaa..nak nangis....nak nangis jugakkkkk.. dulu, bangga. sayang sangat. bahagia. kawan baik sampai mati sangkanya. alih2, takde angin takde ribut, terasa mulai renggang. samada ujian atau penghabisan, wallahualam. yang benarnya, sayang sangat dengan sahabat tu. dia pernah ada masa susah, senang, belajar sama, enjoy sama, kerja sememntara pon sama, semua sama. kira dah bahagia lah dikurniakan sahabat macamtu. tp Allah sentiasa uji aku dalam persahabatan. sejak azali lagi. kadang marah, tapi dosa persoalkan takdir Allah. astaghfirullahalazim. ntah lah ek. korang pernah ada kawan yang korang dah anggap macam keluarga? then tiba2 renggang tanpa sebab yang jelas? rasa down sangat kan?lagi2 ujian ni datang masa semester akhir diploma. i just dont know how should i face all this things. i dont know her anymore but i miss her. i miss oour conversation. our friendship like before. i do miss all that. i've told her already, and now i just pray whats the best for me. for us. for our friendship. i know Allah wont take anything without replace it with something much better. but i do miss our old conversation. gurauan. and what so ever. thats it lah for this time. nak sambung nangis. terapi jiwa. bila berduka, bersedih, nangis lah. kerana ianya ubat segala-galanya. tak percaya? cuba tanya kat Allah. haaaaa...

No comments:

Post a Comment