Tuesday 28 May 2013

semoga 27 mei 2013 pembuka segala kebaikan dunia akhirat, kemewahan dan kebijaksanaan pada diri ini..

kini usia sudah menjangkau 20 tahun.. moga aku menjadi lebih matang, tabah dan bijak menghadapi dan menguruskan segala apa yang bakal menanti dihadapan ini..moga usia 20 ini menyedarkan aku untuk mantapkan lagi ibadah, amalan terutama pada agama Allah islam.. apa yang aku harapkan dalam usia ini adalah sejuta kebaikan dan pembukaan kepada segala yang baik2 untuk diri ini.. Macam biasa, setiap kali menyambut hari kelahiran ahli2 keluarga aku, kami akan celebrate malam itu.. apa yang membuat aku terharu, rakan sekolej aku yang aku pernah aku ceritakan dulu, post kad ucapan dari jauh..boleh je tunggu naik kolej..haha..second things is urmm kawan lama aku yang mana kami pernah rapat, membuat ucapan untuk aku dalam instagram aku dekat gambar izzat..hahaha..surprise cuz dah hampir 3 tahun birthday aku tak dapat wish dari dia..ku sangkakan dia lupa dah tarikh 27 mei itu.haha..third things is urm ika wish me.. ika ni antara kawan yg aku sayang sangat sampaikan aku usaha buat dia benci aku agar dia tak pening fikir pasal kawan antara aku dan yaya..sebab yaya dulu kenal ika n yaya xsuka aku rapat dgn ika, n ika pening pikir nak jaga hati kawan, jd aku decide, aku tarik diri n usaha dia bencikan aku..alhamdulillah aku berjaya n sampai sekarang rasanya ika tak tahu akan kebenaran ini..biarlah masa yang menentukan segalanya.. bermula usia ini, aku nak jadi seperti wanita2 dewasa yang lain.. yang matang, bijak mengurus diri dan segalanya, istiqamah dalam ibadat, bijak, redha atas apa yang dialami dan syukur atas apa yang dimiliki..amin..rasanya birthday kalini tak disambut meriah macam sebelum2 ni tapi sangat bermakna buat diri aku..alhamdulillah..

No comments:

Post a Comment