Friday 2 November 2012

hudahalim kini kembali.!!!!

haii..nak update..tapi xtahu nak cakap pasal apa..ha..tahu dah..nak cakap bout overnight..sebenarnya itu kali pertama saya overnight..haha..yg tak boleh bla tu xrancang pon nak overnight..tetibe jek..haha..dari kolej pulak tu..tak ke carik pasal namanya tu..haha..tapi dah jadik pon..alaa..bukan nye jauh pon..kami p port dickson jek..haha..alang2 kluar balik lebih masa..baik tak payah balik..haha..nak tgk gammbar x??jap..haha
haa..ini masa keesokan harinya..kami stay semata-mata untuk main banana bout..kesian tak kat kami?haha..kadang-kadang best jugak kawan ngan shazlyn sabrinna ni..haha..bukan apa, dia sporting..ada jugak share cerita dengan dia..seriously selesa lahh kawan dengan dia..tapi xkan lupa lah kawan baik saya tasha ngan ima..alhamdulillah, Allah kurniakan aku kawan2 yang baik dan tak selfish..saling mengingati..aku bahagia punyai kawan-kawan macam mereka..alololorh...korang jamngan lah jeles..doa kat Allah supaya korang pon dapat kawan macam ni okay..biasalah bila ada salah faham antara kawan itu..yang penting jujur dalam persahabatan..jangan terlalu percaya kat orang..bukan apa, takut orang tu jadi batu api dan nak hancurkan persahabatan dita sesama kawan..hidup di IPT ni sangat2 berbeza dengan zaman sekolah dulu..kerana kat IPT, kita jauh dari keluarga..lagi satu, kita hidup dengan ramai orang..dari negeri yang berbeza dengan latar belakang yang berbeza..jadi kita perlu guna kebijaksanaan kita dalam memilih kawan..rasanya saya dah terkena..silap pilih kawan..tapi tak de lah seterok mana..masa semester satu, rasanya bahagia sangat..sebab rapat ngan 7 orang..tapi ada satu kejadian yang wat kami terpisah..malah antara kami, ada yang bermusuhan..ini semua hanya salah faham pada asalnya, tapi kerana masih kebudak-budak kan ktika itu, jadi kami berpecah..tapi tak pelah..Allah tahu apa yng terbaik utk hambanya..jap eyh..ada benda nak share..jap taw..
okayy dah la tu..itu sebahagian dari gambar kami overnight..ni gambar-gambar ayien first time turun umah aku..hihi..jap..tengok ni..kiteorang kuar p men ice skatting kat pyramid ngan najihah, najmi n isyraq..hihi..actually tu second time aku men ice skatting..hihi..nahh ..amik ni..
wowowo...leklu..ni pulak picture masa kami join sukan fakulti a.k.a SAF..hihi..sampai kol 12 plak..bila balik subang, rupanya ada benda menumpang badan aku ngan ayien..huhu..tapi alhamdulillah tak da pape..nahh hambik ni...kahkahkah..
sekian untuk kali ini..bye bye..hihi

No comments:

Post a Comment