Wednesday 11 July 2012

semester 3

assalamualaikum.... bermula kini semester 3..terasa seperti kembali semula di semester 1..sebaik tiba di kuim, tgk housemate lain....junior???where's my lovely sister kak yana?? dengan sedih bermula lah kehidupan baru di kuim bersama 2 orang sahabat macam biasa, dan DITAMBAH 3 orang junior...yang okay tu, okay lah....tapi yang tak okay tu, Allahu akbar! penat melayan.. pendam punya pendam rasa geram, xsuka, marah kat sorang junior ni...lalu terdekit nak luahkan kat fb..haha..lol! kesilapan besar yang aku lakukan..tapi apa nak buat, benda dah jadi..aku berani lluahkan kat fb cuz aku x friend ngn junior tu kat fb, n all my status fb hanya friends je blh baca..ntah macam mana junior ni blh tahu..bukan apa, aku amik tindakan nak luahkan at fb tu cuz da terlalu geram sangat..dah la junior, baru masuk da nak korek rahsia silam aku??perselisihan faham yang lalu??yang ketika terjadi perselisihan faham itu, dia pon blh ada lg kat situ..blm knl aku lagi..tp masa aku tahu yang junior ni nak korek rahsia aku, aku sabar lagi, tetibe, aku dgr lagi, dia buli kawan dia ( junior aku jugak )..bukan takat buli mentality, tapi siap campak barang lagi..macam ni ceritanya, junior aku yg sorg ni belum dapat katil atas masalah2 tertentu, jadi dia tidur atas tilam tanpa katil, jadi bila da siang, tilam tu disimpan dan bantal, selimut semua junior aku ni tumpang la kat katil dia..pastu ntah apa yg dorg wat, dia campaknye bantal junior aku tu sambil cakap "ini makan dia"...haha...aku xsuka tgk org buli org cuz aku xsuka dibuli..disambung balik, bila junior ak yg kerek ni dapat tahu aku update status lps geram, dia marah la kan,,past dia balik bilik, dia panggil aku n sound2 aku....ha, junior tengking senior sedangkan xsampai 1 bulan pon knl....ntah aku pon lawan la balik,,tapi, nasib baik aku ada kawan yang memahami..kawan aku tarik tangan aku n jauhkan aku dari budak tu supaya keadaan tak jadi makin teruk..um....da sampai situ je la aku nak cakap bout JUNIOR yg aku sendiri tak kenal...tapi ramai cakap yang dia memilih kawan,,,akan berkawan ngan orang yang cantik dan kaya raya je..tp persoalan yang nak aku timbulkan disini, orang2 yang kaya n cantik tu nak ke n boleh ke tahan ngan sikap dia??da la..penat nak cakap n fikir bout junior2 ni.....

No comments:

Post a Comment