Thursday 31 May 2012

2012 jun

tahun ni birthday aku 26 tdo kat port dickson ngan family blah umi..27 ptg g negeri sembilan sambut ngan family blah abah pulak..sambutan sgt2 traditional..haha..enjoy gak la..pastu 28 tu g anta wani masuk Matrikulasi..wani amik medik kat sana..keputusan kene 4 flat utk medik kat matrikulasi..cuma ada 2 semester je..30 mei aku ada ajak zam teman aku g makan sate..ntah kenapa tetibe aku rasa cam mengidam sgt nak makan sae..aku xtu nak makan kat mana..zam je yg tawu..cz masa aku keje part time kat 7-11 dulu, zam datang anta sate kat aku..sweet sangat..tapi malam tu zam xdapat teman aku cuz dia keje, aku diam jela..merajuk kononnya,.haha..tetibe malam tu lepas g keramat, terus abah n umi bawa g makan sate kat r&r dengkil..haha..mmg agak terkejut sikit la..tp happy..sebenarnya aku hairan ngan sikap zam n izzat..muka mereka lebih kurang sama, sama putih, sama sepet, hidung sama mancung..sikap pon lbh kurang sama, tapi izzat lain sikit..asyik nak bekepit jek..kalau boleh xnak balik umah nak tido umah aku..izzat dia xtakut pada parent aku macam zam..zam takut gile ngan parents aku..haha.. antara banyak lelaki yang pnh "RAPAT" dengan aku, aku paling sayang kan izzat kemudian zam..cuz izzat sorg yang sangat baik, menghormati family aku, dia ada semua ciri2 lelaki idaman aku..aku suka cara dia bercakap dgn aku..aku xsuka lelaki yg cakap TERLALU LEMBUT dgn pasangan dia..aku rasa geli do,,tp izzat x..hihi..k la..malas nak tulis sebenarnya..nanti je la sambung...bye

No comments:

Post a Comment