Thursday, 18 August 2011

TiAdA lG bErTuJuH,,

bismillahirrahmanirrahim,,,,,, akuwh adalah akuwh yg begitu n begini,,haha,, sayang kat semua rakan yang ada,, bersyukur dengan ketentuan illahi yang banyak menguji dengan ujian dari illlahi,,hihi,, kepada rakan2 yang ada, bersyukur dengan apa yg ada,,,,eh2,,ape yg akuwh merepek ni,, xde,pasni,,akuwh juz wat hal akuwh sendiri jew,, susah nak jaga aty semua kawan2,, bia la sayang mereka dari jauh,,nasihat jew yang mampu akuwh wat demi kawan2 yang tersayang,,dan di iringi doa,, akuwh jalan g kelas,, rehat,, balek rumsis dengan sape2 yang akuwh nak r,,huhu,,akuwh xnk lex diri akuwh di tengah2 tuk disakiti,,sayang korang sangat2,,akuwh xnak gado dengan tasha,ima,ika,yaya,aza or tyra,,taw2,,u allz doakan yer,,hihi,, Allah menguji hambanya kerana sayang hamba2nya,,hihi,, Allah tawu had kemampuan hambanya untuk menghadapi ujian Nya,,Ya Allah jika mereka yang Engkau takdir kan menjadi sahabat akuwh, kau kekal kan lah persahabatan kami,, jadi kan lah kami di kalangan hamba2 kepujian dan bukan hamba2 ujian,,Ya Allah yang maha memahami dan yang maha menyayangi,, perkenankan lah doa aku..amin,
°˚˚ﷲ♥♥Ya Allah..
Titipkan ketenangan buat dia yang sedang keresahan..
Ya Allah,kembalikan keceriaan buat dia yang kedukaan..
Ya Allah,gantikan tangisan dia dengan senyuman..
Ya Allah,jika ini ujian maka berikan dia kekuatan..
Sahabatku ketahuilah,tiada yang lebih mengerti perasaanmu,melainkah Allah.
Tiada yang lebih dekat kepadamu,melainkan Allah.
Maka mintalah & adukan segalanya dalam sujudmu kepada-Nya°˚˚ﷲ♥♥❤
Sahabat yg dicintai-Nya,"Tak perlu banyak kata untuk membuktikan bahwa kita perduli pada segala sesuatunya, karena terkadang ''diam'' pun adalah cara 'terbaik' untuk menunjukkan bahwa kita perduli pada segala sesuatu itu. Kemampuan terbaik kita adalah cara berpikir kita, jangan katakan sulit, bila tidak dikerjakan dengan sepenuh hati".~:)

No comments:

Post a Comment