Tuesday 9 August 2011

kepada sahabat2 yang saya sayangi..

Bismillahirrahmanirrahim,, saya sangat2 tersentap malam tadi bila kawan saya menghina saya n sebenarnya penghinaan tu adalah melibatkan keluarga.. pernah ke dia berfikir sebelum dia cakap sesuatu,, tolong la,, saya xpnh nk meremehkan perkara yang saya rase sakit tuk saya telan, tambah pulak pe yg dia ckp tu, saya x lakukan,, sedikit kecik aty..but its okay kowt,, bcuz saya tabah.!saya mesti tabah.!kepada tyra,, maafkan saya terhadap segala perlakuan saya pada tyra selama ni,, sumpah mmg saya xsedar,,tp mlm td biler tyra citer semuanya baru saya sedar n akui semua tu salah saya semata2..maafkan saya..tp saya kurang setuju bila ia nya terlerai depan rakan2 yang lain,, sy terasa agak di aib kan,, saya nk sangat terus berkawan n akrab dgn tyra,, tp sy xkn n xblh salahkan tyra if tyra jauh kn dri dr berkawan ngn sy pas ne..terima kasih kepada rakan2 atas kesabaran korang dalam bersahabat dengan saya selama ne n kesabaran korang melayan karenah saya..to aza,, thanx cuz byk beri kate2 semangat pada diri saya,, sayang aza sgt2!aza,, maafkan saya atas kekhilafan saya ok.!kepada hidayah,, saya xkan salahkan kamu atas luahan kamu malam td..cuz same goes to me before this,, sy knl tyra dulu mse mhs,, ble sy knl kan tyra at kwn len, kami cm x rpt,, jln g klas xsama2 sgt,,tp itu hak peribadi dia la kn,,n now i'm okay bout that,, kepada tasha,, saya sayang kamu,, saya akui banyak kate2 sy menyakiti ati kamu,tp jujur,biler saya plukan teman,mmg kamu yang ada,,mmg kamu yg bsama sy,,saya hargai itu tasha,, saya mohon sejuta keampunan dari kamu atas kesilapan saya,, kepada halimah,, saya tawu dalam diam2 kamu pon banyak terasa dgn saya,, saya minx maaf sgt2 pada ima,, tp bout beras tu,, saya ase saya cakap bek2 tp saya xtwu plak mgknn cara saya salah kot pai wat ima terase..maaf kan saya ye..saya sayang kawan2 saya..doa saya mudah-mudahan ukhwah ini kembali bersatu..bukan berenam tapi bertujuh..even kadang2 saya da give up..akhir kata,,maaf dipinta,,mudahan ukhwah ini kekal selamanya,,wassalam,,

No comments:

Post a Comment