Thursday 11 May 2017

selamanya kau pasti sendiri.

betul, hidup sendiri ni tak bagus. tp lg sakit terima fakta "ada tp mcm xde". xkiralah, berkenaan pasangan hidup ke, rakan  ke, keluarga sekalipun. jd, jika itu terjadi, mungkin lebih baik sendiri. harini mula nekad aku nk kumpul duit banyak2 dan pergi bercuti seorang diri. seminggu pun dan memadai sangat2. berkawan dgn org yg "i cannot let my parents know that we are friend, xde guna. perasaan mcm "am i too bad smpi bberkawan pun nk berahsia"?. eh jgn kan korang, aku sendiri pun hairan.  btw ckp pasal sorg budak ni, aku begul2 rasa benci yg dalam pd budak ni. mulut di mcm lg busuk drpd yg terbusuk didunia. kata2 dia betul2 menyakitkan hati aku sampai tahap aku xnk tahu langsung psl dia dan sikit pun aku xkn ampunkan dia, dan sampai tahap aku xpeduli org nk kata aku hati hitam ke apa ke bila aku xdpt maafkan dia. mak budak ni keep ckp budak ni betul walaupun berjuta kejahatan yg budak ni buat. sumpah aku rasa nak pergi sejauh mungkin dr semua ni. aku just nk pergi ke satu tempat yg asing. utk aku bina hidup baru aku sendiri. just me and myself. dah la. migraine dtg balik. bye.

No comments:

Post a Comment