Saturday 17 September 2011

latest gle2

bismillahirrahmanirrahim.,,,,,,
Xde ape yg mampu tuk saya katekan disini selain sedang merindui seseorang yang xmgkn tuk sy miliki,,knp aty ni msh inginkn kami bersama sedangkan sedia maklum itu xmgkn terjadi..doaku adalah supaya ingatanku terhadapnye luput,,tapi knp masih belum termakbul lagi ya Allah,,aku ingin melihat dia bahagia dan aku juga ingin melihat aku bahagia,,aku mahukan dia bahagia melihat kebahagiaanku n aku bahagia melihat kebahagiaan dia,,kami masih berhubung,,bermesej macam dulu,,bile cuti je kluar bersama,,wc at ym ble free...tp xplu hubungn yg dulu..blh x??ya Allah apakah mungkin tuk ak miliki kebahagiaan itu lg..ak xsggup n xkuat tuk menagisi pemergian dia lagi,,cukup lah ak tawu yg aty dia da cukup membenci ak dan mengingin kan aku utk mati,,cukup pedih bila kate2 itu terungkap dari mulut nya dan penghinaan serta ungkitan yg tidak pernah aku sangkakan terkeluar dari mulutnya,,tiada anak yg kuat dan yg sanggup biarkan ibu dan ayah nya dikutuk dan dihina serendah itu,,,tapi aty aku masih terlalu menyayangi nya..ape maksud Allah dengan membiarkan aku merasai dan mengharungi semua ni,,aku seolah2 seorang perempuan yang gila kerna tidak memahami isi aty aku sendiri,,tapi ini tidak bermakna dia boleh menyakiti ak dan keluarga ku,,Aku bahagia dan aman bile bersamanya,,tapi dia merasakan sebalik nya,,aku xnk aku bahagia sedangkan org yg aku syg tidak bahagia,,maafkan aku kerana sering menyakiti mu,,ak mohon doa dari mu supaya ak tidak mengingati mu lagi,,biarlah kenangan kite abadi di aty ini,,biarlah kehangatan nya ditanam sampai mati,,biarlah perhubungan ini kekal sampai disini,,aku memerlukan kekuatan utk melupakan mu buat selama-lamanya,,kalau dia kekuatanmu,ijat adalah kekuatanku,,kalau aku senjatamu,,kamu adalah semangat ku,,kalau kamu pelindung ak,,aku adalah cahaya mu,,aku mohon doa dari mu utk diriku melupakan mu buat selama-lamanya..kamu bahagia bersama dia kan??jd aku tumpang bahagia dgn kebahagiaan mu itu syg,,jd,,tlglah bahagia demi kebahagiaan ku,,aku akui yg aku tidak sebijak kamu,,tapi kelak aku akan pastikan aku lebih bijak dari kamu,,ak akuui,,kehidupanku tidak semewah kehidupan kamu wahai manusia,tapi aku akan pastikan kerjaya aku kelak akan mengubah cara hidup ak dan keluarga aku,,disaat itu nanti,,aku ingin kamu melihat kejayaan yg aku kecapi..cukup kini kamu menghina dan merendah kan aku dan keluarga ku,,kami bahagia dgn ape yg kami miliki sekarang,,aku akan pastikan hutang aku,pada kamu terbayar sebelum ajal aku atau ajal kamu menjemput kepangkuan illahi,,aku xmemerlukan penghinaan kamu tapi semangat dan kekuatan dari kamu,,tapi apekah mngkin tuk aku milikinya lagi???apakah mngkin tuk diri ini disayangi kamu lagi??apekah mungkin aty ini dimiliki kamu lg??doakan kebahagiaan aku ye..sayang selalu..

No comments:

Post a Comment