Friday 17 February 2012

balik umah,,

ari khamis aritu huda balik umah naek kete ngn tyra, aien, maya..haha.. aku pelik gak, sepanjang dalam kee, aku lebih diam dari berkata2..haha..yg aku seronok sangat, masa dalam kereta dalam jam tepat jam 1.29, ibu dia text ckp "da lama maafkan aku, dia advce spya aku focus study till ak achieve career ak, cmtu gak dgn her son.. sbb dia nak her son focus hafalan 30 juzuk, da lama sgt...take k n do study hard.. ibu dia ckp, u will, insyaAllah " bila difikirkan balik, betul juga.. da lama cgt dia xabis2 ag...cian dia, mgkn sbb aku keep teringakan dia, wat dia xdpt nk focus tuk hafal..seriously, aku kasihan kan dia..n aku akan wat ape je tuk banatu dia cpt tamat pengajian.. aliran yg dia amik, berbeza dgn yg biasa.. aliran ni menghalang dia utk mngnali wanita dgn lbh rapat.. mangahalng dia utk menalinkan hubungan sebelum ada apa2 ikatan.. aku xphm n sakit tuk aku memahami.. tp xpa, aku tetap akan menanti dia,,bila dia da tamat nanti, apapun jawapan dia, aku pasti akan ddgr dan klu posiif, alhamdulillah bahagia uk aku, kalau negati, aku CUBA uk terima..

No comments:

Post a Comment